Snabbis

Slänger in ett snabbt litet inlägg för stt säga hej! Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men jag har haft fullt upp. Men nu ska jag och Samba till affären sen ska vi laga mat och därefter blir det minsann uppdatering! Jag ska ha fem saker ni inte visste om mig och tips om upphovsrätten. Det är sämst upplysning om det i skolan idag och då många kopierat bilder och/eller skriver på sina bilder "copyright skyddad av upphovsrätten" så stämmer det inte alltid. Många fotointresserade läser min blogg så tänkte att jag kan ge er lite koll på läget. Låter det intressant?

Ska även svara på en fråga jag fick i mina kommentarer så stay tuned! Om några timmar blir det i alla fall tre inlägg :)



Marie

Ska också börja göra mat, =D, blir tacos. Roligt att läsa grejer om dig =D


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/
Marcus Å

Vilka fina ögon! Allt bra i dag då? ;)



Gjort pannkakor något mer då? hehe


Blogg: http://slipsens.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR