Brum brum!

Fastän jag inte uppdaterar så mycket just nu och kikar in på era bloggar och läser/kommenterar så dyker det ändå upp kommentarer i mina inlägg. Detta gör mig superglad för ni verkar förstå att jag har mycket på gång nu men jag lovar att så fort jag har tid ska jag kika in och se hur ni har det. Tyvärr så funkar det ju så att för att folk ska klicka in sig på min blogg så måste jag in på en massa bloggar och kommentera inlägg. Och i nuläget har jag tröttnat på det. Jag läser de bloggar jag gillar (jag har direktlänkar på iPhonen) och tänker inte tigg om läsare. De som uppskattar min blogg läser den och slänger in kommentarer då och då så tack till er! Som sagt, nu på senaste har jag inte haft tid med att kommentera era inlägg men ändå kikar dem in på min blogg och slänger in en kommentar. Det uppskattas!

I övrigt så har jag jobbat mycket och kört som en galning! På onsdag är det halkan, så det går fort nu minsann. Tut tut snart är Sandra Linnea Nilsson ute på vägarna!

 



Angelica Hellstadius

Så roligt att läsa din blogg. =) Lycka till med körkortet, glad för din skull. Kram


Blogg: http://wwwangelicasingel.blogspot.se/
Marielle Bock

Vi måste ses snart gumman! Saknar dig lite!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR