"Vila kan jag göra när jag är död!"

Proven är skrivna, och jag TROR att jag i alla fall får godkänt på bägge. Jag är dock fortfarande sur över att läraren tryckte ihop dem tre bokreligionerna och ställer frågor som "Förklara vilken betydelse Abraham har för vardera religion." Stamfadern till alla men på olika sätt. Och när jag sa till henne att det eventuellt kommer gå lite sådär då jag är sjuk, har eng c prov, jobbat, övningskört och pluggat på körkortet så snäste hon till och sa: "Ja men alla här inne gör samma prov så klarar dem det så borde även du det." Okej kompiz! Menade inte att jag skulle få någon särbehandling, ville bara förbereda på att det EVENTUELLT kunde gå lite dåligt. Jaja, det får gå som det går!

Igår tvättade och pluggade jag, men på kvällen slappade jag faktiskt med Stoffe och såg på Hulken. Fast när jag skulle sova kunde jag inte somna för jag hade dåligt samvete över att jag inte pluggat. Men när jag väl somnat så sov jag gott!

Imorse pallrade jag mig till körskolan 7.30 för körning med Linda. Det märktes att jag inte är på topp haha det var lite ryckigt här och där men nästa vecka är jag (förhoppningsvis) frisk och är i mitt esse igen! Då ska jag köra som en Gud! På vägen hem ringde jobbet så jag ska jobba 13-21 och därefter hem och mysa med Stoffe. Imorgon åker han till Trönninge och stannar där en vecka för att passa huset medan hans föräldrar myset i solen på Mallorca. Så det lär bli tomt här nästa vecka men det innebär att jag kan fokusera helt och fullt på skola och körkortet :)




Sara Grönberg

Annars kan du vila när är pensionär xD


Blogg: http://saragronberg.blogg.se/
Mamma

Bra att du ligger i gumman! Det lönar sig. Men tänk på dig själv emellanåt! Puss! Älskar dig

Tilda 20 år - Änglamamma till Hope-08, mamma till Memphis -09, änglamamma till Kendji -11

Svar på kommentar:

Svarar på din kommentar här istället :)



Varför jag återberättar dagen Kendji blev en ängel ?

ja, de undrar jag med, tror de är för att jag måste få lätta på mitt hjärta o ju mer jag skriver / pratar om de, desto lättare blir de o de känns som at en stor sten släpper, men sen kmr den tillbaka o då måste jag berätta de igen.


Blogg: http://mammasteen.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR