Svar på kommentar

Fick en kommentar i ett inlägg här (där det tyvärr inte fanns en mailadress att svara på) och jag svarar i ett nytt inlägg helt enkelt.

"Hur hinner du och din kille med er hund när du jobbar så mycket? Vad jobbar han med?"
Christoffer jobbar 8-16.30 som IT konsult på Datack, och jag jobbar ju väldigt olika tider och konstiga pass. Men det är aldrig så att vi går hemifrån samtidigt och ses igen vid 17.00-tiden. Om jag jobbar natt så går Stoffe ut med Samba på morgonen och så tar jag henne igen när jag kommer hem. Vi försöker att gå ut med henne max 3 gånger om dagen för att hon inte ska gå upp och ner i trappan för mycket, och väl ute busar vi mycket. Och det gör vi även inomhus också! Men det är ju mer springa och så utomhus. Vi turas om helt enkelt och ställer upp. Mina pass gör ofta att jag är hemma antingen på förmiddagen, eftermiddagen eller kvällen så hon försummas inte. Men visst kanske det blir lite ensamt för stumpan emellanåt men det får hon stå ut med. Och hon är alltid med och myser, så hon blir överröst med kärlek :)
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR