Lön och shopping!

Det har varit en superfin helg hos oss än så länge. Igår körde jag runt med Sara och mamma, det var supermysigt. Vi var först på möte på jobbet, sen var vi på Eurostop där dem öppnat en ny fin affär Nille. Jag köpte en fin löpare till vardagsrumsbordet (ska köpa en till matsalsbordet också), så det kommer upp en bild i nästa inlägg. Jag köpte två pastellfärgade tröjor från H&M, kände att jag behöver lite färgklickar. Jag är supernöjd i alla fall, älskar tröjorna! Köpte två baslinnen också.

Sen körde vi ut till Flygstaden till Arken Zoo som hade utförsäljning.  70% rea på allt så vi var ju inte ensamma där. Och satan i gatan vad utplockat det var! Men jag hittade ett fint läderhalsband till Samba i alla fall. Lovade Christoffer att inte köpa något för tjejigt ;) Fast dem hade ett jättefint lila med nitar på...


Efter den svängen åkte jag och Sara till Max, och sedan Eurostop ännu en gång. Var tvungen att köpa något till Stoffe, då vi firade 3 år igår :)  Jag hittade en fin klocka på Albrekts och han blev jätteglad för den! På kvällen åt han och jag på Verona - en varsin plankstek. Mm!!

Ikväll ska vi ha tacos mys också, så denna helgen verkar otroligt bra!
 
 
        

   
 
 
 



(  Bilder på sakerna jag skämt bort oss med  )

Fast det började bra redan i torsdag, då åkte jag hem till min f.d kollega Sara Denker Skjödt och mös med hennes knappt 1 månad gamla Molly! Hon somnade i min famn och jag satt bara där och tittade på henne i en hel timma. Så liten, så vacker, så skör och så otroligt söt. Självklart fotograferade jag henne också. Hon var lite otålig så blev bara några få guldkorn. Jag får fotografera henne snart igen!

Nej, nu ska jag iväg till Eurostop igen! Och Stadium Outlet.








sannas rum

Åh jag önskar att jag kunde SPENDERA mina pengar med :( Men det kan jag inte, inte ännu i alla fall, men i april är allt löst :D hihi Fina saker i alla fall !

Svar: Så var förra året för oss med :( Men det är så gött att veta att man kan skämma bort sig lite utan oro nu :D
Sandra Nilsson


Blogg: http://sannasrum.blogg.se/
sannas rum

Åh jag ser verkligen fram emot tills jag med har det så :D


Blogg: http://sannasrum.blogg.se/
Rebecka

Är så roligt när man kan unna sig lite shopping, överkastet var jättefint :)

Svar: Ja det är skönt att inte alltid behöva snåla :)
Sandra Nilsson


Blogg: http://rebeckamercedes.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR