Once Upon A Time

 
 (Världens godaste hemmagjord varm choklad! Och så ostfrallor med prickigkorv -bäst!)  

Jag skulle ha varit ledig till på tisdag men jag har fått hoppa in och jobba lite. Idag ska jag jobba vaken natt hos en brukare i Oskarström, alltså inte i natteamet. Utan jag ska sitta där och "vaka" i princip. Jag börjar 20.00 och går av 07.30 imorgon bitti. Det är goa timmar, där jag egentligen inte gör något i vanliga fall och goa pengar med OB! Så jag har laddat iPaden full av avsnitt av Once Upon A Time, käner att jag vill testa se den serien. Och vad är bättre än en natt där jag bara sitter? Jag gillar att jobba natt. Mest i natteamet. Och där jobbar jag måndag natt :) Och då jobbar mamma också så jag jobbar ihop med henne! Natteamet gillar jag för att det är lugnt och stillsamt, jag är ute hos flera olika brukare och man kör mycket bil! Jag är inte mycket för att vara hos en och samma brukare (det bästa med att vara timmis).

Ikväll skulle jag egentligen haft tjejkväll med tjejerna, men det får vi göra om snart. Dem får försöka klara sig utan mig!

På tal om jobb, så fotograferade jag i veckan två söta syskon - Erona och Elize. Elize ville mest sitta i mitt knä och var inte alls förtjust i kameran. Men lilla Erona tyckte det var superkul! 


 


Jouline

Ohh.. så du jobbar också natt. Ja ibland blir det rätt mycket jobb för min del, men det känns bara skönt att få jobba lite extra :) blir gott sen när lönen kommer! Varm choklad och ostfrallor är helt galet gott :)

Svar: Haha javisst är det så : Det är rätt skönt med natt tycker jag :)
Sandra Nilsson


Blogg: http://stylebyjouline.blogg.se
sannas rum

Du är så vacker Sandra !

Svar: Aw tack Sanna! Du är med vacker!!
Sandra Nilsson


Blogg: http://sannasrum.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR