Sunshine gonna wash my blues away

 
Några av de orsaker som får mig att tro att juni vill knäcka mig! Bring it. Jag känner mig trots allt inte det minsta knäckt, tvärtom! Jag fokuserar på det ljusa i livet. I söndags gick jag 2,5 mil med Sara, vovvarna, Casper och Jonathan. Casper höll mig i handen hela vägen, älskade unge! Som jag saknar honom, och jag har honom i tankarna dygnet runt. Men i söndags njöt jag i fulla drag. På vägen tillbaka till bilen vräkte regnet ner och medans det andra gömde sig under träden stod jag och valkomnade regnet som föll över mig. Sommarregn kan vara bland det bästa som finns. I lördags var det samma sak, det vräkte ner (det är så vi vet att det är sommar i Halmstad) och jag flängde upp och ner till tvätten. Jag gick barfota i vattenpölarna, finns det en bättre känsla? 
 
Mycket händer nu, men jag tror att det formar mig. Jag tänker i alla fall inte låta det knäcka mig. 
 
Förövrigt firar jag och körkortet 1 år idag, grattis till mig själv - jag är så otroligt jävla grym. Sandra Awesometastic Nilsson.
 
 
 
 
 
 


Marie

Bra där vännen, man ska inte behöva låta sig knäckas, härligt att du ser det så att du inte ger upp utan kämpar på. Fina ni är och fina bilder
kraaamar


Blogg: http://myflowergirl.blogg.se
sannas rum

Nej fy vad jobbigt Sandra :( Kan säga att jag också sagt upp mig från mitt jobb efter många veckor av psykisk terror och rent ut sagt mobbning. Nu vägrar de betala min lön.. Helt sjukt! Stört att man kan bli behandlad såhär!!

Svar: Va? Kan dem ens göra så?? Fyfan vad fult.. Idiotföretag!!
Sandra Nilsson


Blogg: http://sannasrum.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR